Obiektywy do filmowania, Sposób ogniskowania: Stałoogniskowe - Ranking i Opinie
Aktualizacja:
Najlepsze Obiektywy do filmowania Sposób ogniskowania Stałoogniskowe - Ranking TOP 20 z 98 produktów. Średni koszt 1975 zł. Najlepszy z kategorii Obiektywy do filmowania Sposób ogniskowania Stałoogniskowe to 7artisans Vision 35mm T/1.05 Fuji X, średnia cena 2699 zł (trend: rośnie, dostępność: 2). Ceny od 899 zł do 5577 zł. Najtańszy: Samyang 16mm T2.2 IF ED AS UMC VDSLR CS Sony za 899 zł. Najdroższy: Sirui 50mm T2.9 1.6x Sony E anamorficzny za 5577 zł. Najlepszy producent: Samyang.
Samyang 50mm T1.5 AS UMC VDSLR Pentax (F1311104101)
1 opinia
Samyang
uniwersalny
stałoogniskowy
T22
50 mm
77 mm
0,45m
Pentax K
n/a
do filmowania
n/a
8
9/6
74.7x81.6 mm
575g
n/a
46,2 stopnia
MF
n/a
5
Samyang 85mm T1.5 AS IF UMC VDSLR II MTF
1 opinia
Samyang
teleobiektyw
stałoogniskowy
1.5 - 22
85 mm
n/a
1m
Micro 4/3
n/a
bezlusterkowiec, do filmowania
n/a
8
9/7
78 x 99,5 mm
595 g
n/a
n/a
n/a
n/a
6
Samyang 24mm T1.5 ED AS IF UMC VDSLR Nikon
1 opinia
Samyang
szerokokątny
stałoogniskowy
1.5 - 22
24 mm
77 mm
0,25
Nikon F
n/a
do filmowania
n/a
8
13/12
111x83 mm
600 g
n/a
84,1 stopnia
MF
n/a
7
Samyang 12mm T3.1 VDSLR ED AS NCS Fish-eye Nikon (F1312103101)
1 opinia
Samyang
rybie oko
stałoogniskowy
f/3.1
12 mm
brak danych
0,2m
Nikon F
Pełna klatka
do filmowania
n/a
7
12/8
70,2 x 81,6 mm
510 g
n/a
180°
MF
0,32 (1:3,1)
8
Samyang 8mm T3.1 V-DSLR UMC Fish-eye II Fuji X (F1420310101)
1 opinia
Samyang
rybie oko
stałoogniskowy
3.1 - 22
8 mm
n/a
0.3
Fuji X
APS
bezlusterkowiec, do filmowania
n/a
n/a
11/8
n/a
n/a
n/a
180°
n/a
n/a
9
Samyang 16mm T2.2 IF ED AS UMC VDSLR CS Sony
1 opinia
Samyang
szerokokątny
stałoogniskowy
2.2 - 22
16 mm
77 mm
0,2m
Sony AF
APS
do filmowania
n/a
8
13/11
89,4x83
583g
nie
79.5°
n/a
n/a
10
7artisans Vision 25mm T/1.05 Fuji X
1 opinia
7Artisans
szerokokątny
stałoogniskowy
1.05 - 16
25 mm
82 mm
0,23 m
Fuji X
n/a
do filmowania
czarny
13
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
11
7artisans Vision 50mm T/1.05 Canon R
1 opinia
7Artisans
standardowy
stałoogniskowy
1.05 - 16
50 mm
82 mm
0.5 m
Canon RF
APS-C
do filmowania
czarny
n/a
7 elementów w 5 grupach
n/a
679 g
n/a
n/a
n/a
n/a
12
Irix Cine 150mm T3.0 Canon RF Imperial
1 opinia
Irix
makro
stałoogniskowy
3.0-32
150 mm
86 mm
n/a
Canon RF
Pełna klatka
do filmowania
n/a
11
n/a
136x97 mm
1100g
n/a
n/a
n/a
n/a
13
Samyang 16mm T2.2 IF ED AS UMC VDSLR CS Fuji
1 opinia
Samyang
szerokokątny
stałoogniskowy
2.2 - 22
16 mm
77 mm
0,2m
Fuji X
APS
bezlusterkowiec, do filmowania
n/a
8
13/11
89,4x83
583g
nie
79.5°
n/a
n/a
14
Samyang 8mm T3.8 VDSLR UMC CS II Nikon (F1322403101)
1 opinia
Samyang
rybie oko
stałoogniskowy
n/a
8 mm
n/a
0,3
Nikon F
n/a
do filmowania
n/a
n/a
10/7
75x74.8 mm
435g
n/a
180°
n/a
n/a
15
Sirui 50mm T2.9 1.6x Sony E anamorficzny
1 opinia
Sirui
standardowy
stałoogniskowy
2.9
50 mm
n/a
n/a
Sony E
n/a
do filmowania
czarny
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
n/a
16
Samyang 12mm T2.2 NCS CS VDSLR Fuji (F1420510101)
1 opinia
Samyang
standardowy
stałoogniskowy
2.2 - 22
12 mm
brak danych
0,2m
Fuji X
APS
bezlusterkowiec, do filmowania
n/a
6
12/10
59,4 x 73,6 mm
265g
n/a
98.9°
MF
n/a
17
Samyang 85mm T1.5 AS IF UMC VDSLR II Fuji X (F1313010101)
1 opinia
Samyang
teleobiektyw
stałoogniskowy
1.5 - 22
85 mm
n/a
1m
Fuji X
n/a
do filmowania
n/a
8
9/7
78x72.2 mm
513g
n/a
n/a
n/a
n/a
18
Samyang 8mm T3.1 V-DSLR UMC Fish-eye II Sony E (F1420306101)
1 opinia
Samyang
rybie oko
stałoogniskowy
3.1 - 22
8 mm
n/a
0.3
Sony E
APS
bezlusterkowiec, do filmowania
n/a
6
11/8
55.8 x 60 mm
215 g
nie
180°
n/a
n/a
19
Samyang 35mm T1.5 AS IF UMC VDSLR Nikon (F1312903101)
1 opinia
Samyang
standardowy
stałoogniskowy
1.5 - 22
35 mm
77 mm
n/a
Nikon F
n/a
do filmowania
n/a
n/a
12/10
97,5x77x82 mm
762g
n/a
n/a
n/a
n/a
20
Samyang 14mm T3.1 IF AS ED UMC VDSLR Nikon (F1312603101)
1 opinia
Samyang
szerokokątny
stałoogniskowy
3.1 - 22
14 mm
nie dotyczy
0,28 m
Nikon F
n/a
do filmowania
czarny
6
14/12
93,6 x 87 mm
605 g
nie
115,7°
MF
0,32 (1:3,1)
Najlepsze produkty: Obiektywy do filmowania, Sposób ogniskowania: Stałoogniskowe
1. 7artisans Vision 35mm T/1.05 Fuji X
![CDATA[
Ostry, mały, wytrzymały i niewiarygodnie szybki, taki jest właśnie obiektyw filmowy 7Artisans Vision T1.05 35 mm. Został on stworzony dla przemysłu kinowego i współpracuje ze standardowymi akcesoriami do obiektywów filmowych, dzięki czemu z łatwością dopasuje się do Twojej pracy. Obiektyw posiada skale ostrości oznaczone w stopach i metrach. Maksymalna przysłona T1.05 umożliwia filmowanie z delikatnym, miękki bokehem, naturalnie wyglądającymi nieostrymi światłami, podczas gdy minimaln...
Dane techniczne:
Rodzaj
szerokokątny
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
1.05 - 16
Ogniskowa
35 mm
średnica filtra
82 mm
Minimalna odległość ogniskowania
0,37 m
Bagnet
Fuji X
Do matrycy
APS-C
Przeznaczenie
do filmowania
Kolor
czarny
Liczba listków przysłony
12
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 798
7artisans Vision 35mm T/1.05 (Fuji X) « karta prezentowa na CEWE Fotoksiążkę o wartości 100zł
Ocena: 4.9/5.0 Ilość opinii: 2603
Obiektyw 7Artisans Vision 35mm T1.05 Fuji FX
2. Samyang 24mm T1.5 ED AS IF UMC VDSLR Pentax
Samyang 24mm T1.5 ED AS IF UMC VDSLR do Pentax
Samyang T1.5 24mm ED AS IF UMC został stworzony w oparciu o konstrukcję optyczną obiektywu Samyang 24mm f1.4 ED AS UMC i nawiązuje stylistyką do najnowszych produktów tej marki. Jego jasność oznaczono liczbą transmisyjną T1.5. Cechą charakterystyczną modelu są zębatki współpracujące z systemem follow-focus, a także pierścień przysłony obracany bezstopniowo. Dzięki tym modyfikacjom możliwe jest niezwykle precyzyjne i bezgłośne operowanie ostrością...
Dane techniczne:
Rodzaj
szerokokątny
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
1.5 - 22
Ogniskowa
24 mm
średnica filtra
77 mm
Minimalna odległość ogniskowania
0,25
Bagnet
Pentax K
Konstrukcja
13/12
Wymiary
111x83 mm
Waga
580 g
Stabilizacja obrazu
nie
Przeznaczenie
do filmowania
Liczba listków przysłony
8
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 177
Samyang 24mm T1.5 ED AS IF UMC VDSLR do Pentax
3. Samyang 35mm T1.5 AS IF UMC VDSLR Pentax
Obiektyw Samyang 35mm T1.5 ED AS IF UMC VDSLR do Pentax
Samyang T1.5 35mm AS UMC został stworzony w oparciu o konstrukcję optyczną obiektywu Samyang 35mm f1.4 AS UMC i nawiązuje stylistyką do najnowszych produktów tej marki. Jego jasność oznaczono liczbą transmisyjną T1.5. Cechą charakterystyczną modelu są zębatki współpracujące z systemem follow - focus, a także pierścień przysłony obracany bezstopniowo. Dzięki tym modyfikacjom możliwe jest niezwykle precyzyjne i bezgłośne operowanie ostrośc...
Dane techniczne:
Rodzaj
standardowy
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
1.5 - 22
Ogniskowa
35 mm
średnica filtra
77 mm
Bagnet
Pentax
Konstrukcja
12/10
Wymiary
97,5x77x82 mm
Waga
762g
Przeznaczenie
do filmowania
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 177
Obiektyw Samyang 35mm T1.5 ED AS IF UMC VDSLR do Pentax
Najtańsze produkty: Obiektywy do filmowania, Sposób ogniskowania: Stałoogniskowe
1. Samyang 16mm T2.2 IF ED AS UMC VDSLR CS Sony
Samyang 16mm T2.2 VDSLR do Sony
Ultra-szerokokątny,filmowy obiektyw Samyang VDSLR 16mm T2.2 ED AS UMC CS jest przeznaczony do aparatów kompaktowych z wymienną optyką wyposażonych w matrycę formatu APS-C. Obiektywy Samyang z serii VDSLR są wyposażone w zębatki, które współpracują z systemem Follow Focus. Pozwala to uzyskać płynny i precyzyjny obrót pierścieni ostrości i przysłony. Dodatkowo pierścień przysłony obracany jest bezstopniowo i bezgłośnie. Dzięki tym modyfikacjom możliwe jest niezwy...
Dane techniczne:
Rodzaj
szerokokątny
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
2.2 - 22
Ogniskowa
16 mm
średnica filtra
77 mm
Kąt widzenia
79.5°
Minimalna odległość ogniskowania
0,2m
Bagnet
Sony AF
Konstrukcja
13/11
Wymiary
89,4x83
Waga
583g
Stabilizacja obrazu
nie
Do matrycy
APS
Przeznaczenie
do filmowania
Liczba listków przysłony
8
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 177
Samyang 16mm T2.2 VDSLR do Sony
2. Samyang 50mm T1.5 AS UMC VDSLR Pentax (F1311104101)
Samyang 50 mm T1.5 AS UMC został zaprojektowany do aparatów i kamer wyposażonych w matrycę światłoczułą formatu 24x36mm lub mniejszego. Oferuje pole widzenia wynoszące 46.2 stopnia, a dzięki dużej jasności wynoszącej T1.5 (f/1.4) ponadprzeciętnie radzi sobie w słabych warunkach oświetleniowych, zapewniając doskonałą plastykę obrazu oraz małą głębie ostrości.
Główne cechy:
Ogniskowa 50mm.
Liczba transmisyjna: 1.5.
Minimalna odległość ostrzenia: 4cm.
Średnica filtra: 77mm.
Jedna soczewka ...
Dane techniczne:
Rodzaj
uniwersalny
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
T22
Ogniskowa
50 mm
średnica filtra
77 mm
Kąt widzenia
46,2 stopnia
Minimalna odległość ogniskowania
0,45m
Bagnet
Pentax K
Konstrukcja
9/6
Wymiary
74.7x81.6 mm
Waga
575g
Przeznaczenie
do filmowania
Liczba listków przysłony
8
Autofocus
MF
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 177
Samyang 50mm T1.5 VDSLR do Pentax
3. Samyang 8mm T3.8 VDSLR UMC CS II Nikon (F1322403101)
Konstrukcja optyczna obiektywu Samyang 8mm T3.8 Fish-eye CS II oparta została na modelu 8mm 1:3.5 Fish-eye CS II i nawiązuje stylistyką do najnowszych produktów marki Samyang. Jego jasność określona została przy pomocy liczby transmisyjnej T wynoszącej 3,8. Dla ułatwienia odczytu wartości na skali ostrości i przysłony, indeksy naniesione są równolegle do osi optycznej obiektywu.
Cechą charakterystyczną nowego modelu są zębatki, które współpracują z systemem follow-focus, a także pierścień ...
Obiektywy do filmowania, Sposób ogniskowania: Stałoogniskowe - Opinie
Aleksandra
Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem stałoogniskowego obiektywu do filmowania i natrafiłam na ten ranking. Samyang 35mm T1.5 wydaje się być świetnym wyborem – cena jest przystępna, a opinie zachęcające. Pamiętam, jak kiedyś próbowałam filmować przy słabym oświetleniu z kitem i wyglądało to jak film noir, ale niezamierzenie! 😅 Stałoogniskowy obiektyw może być świetny, choć brak zooma jest czasem frustrujący. Ktoś jeszcze miał problem z tym Samyangiem, czy to tylko ja?
Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem stałoogniskowego obiektywu do filmowania i natrafiłam na ten ranking. Samyang 35mm T1.5 wydaje się być świetnym wyborem – cena jest przystępna, a opinie zachęcające. Pamiętam, jak kiedyś próbowałam filmować przy słabym oświetleniu z kitem i wyglądało to jak film noir, ale niezamierzenie! 😅 Stałoogniskowy obiektyw może być świetny, choć brak zooma jest czasem frustrujący. Ktoś jeszcze miał problem z tym Samyangiem, czy to tylko ja?
Samyang 135mm T2.2 VDSLR ED UMC Nikon (F1312203101): Ostry od T 2.2.
Super dla tych co wiedzą, że to manualny i bez stabilizacji.