Najlepsze Obiektywy Średnica filtra 82 mm - Ranking TOP 20 z 2549 produktów. Średni koszt 9164 zł. Najlepszy z kategorii Obiektywy Średnica filtra 82 mm to Nikon Nikkor Z 85mm f/1.2 S, średnia cena 13954 zł (trend: maleje, dostępność: 5). Ceny od 2699 zł do 38499 zł. Najtańszy: 7artisans Vision 35mm T/1.05 Sony E za 2699 zł. Najdroższy: Nikon Nikkor Z 58mm f/0.95 S Noct za 38499 zł. Najlepszy producent: Nikon.
1. Ranking TOP 20
2. Najlepsze
2.1 Nikon Nikkor Z 85mm f/1.2 S
2.2 Canon RF 24-70mm f/2.8 L IS USM
2.3 Tamron 150-500mm F/5-6.7 Di III VC VXD Sony E
3. Najtańsze
3.1 7artisans Vision 35mm T/1.05 Sony E
3.2 Sigma 24-35mm f/2 DG HSM Art Nikon (OSN24-35/2 A DG HSM)
3.3 Tamron 150-500mm F/5-6.7 Di III VC VXD Sony E
4. Porównanie TOP 3
5. Opinie
Ranking TOP 20
Najlepsze produkty: Obiektywy, Średnica filtra: 82 mm
1. Nikon Nikkor Z 85mm f/1.2 S
Dane techniczne:
Rodzaj | Teleobiektyw |
Ogniskowanie | Stałoogniskowy |
Przysłona | 1.2 |
Ogniskowa | 85 mm |
średnica filtra | 82 mm |
Kąt widzenia | Format FX: 28° 30’ Format DX: 18° 50’ |
Minimalna odległość ogniskowania | 85 cm |
Bagnet | Nikon Z |
Konstrukcja | 15 soczewek w 10 grupach (w tym 1 soczewka ED, 2 soczewki asferyczne i soczewki z powłoką nanokrystaliczną) |
Wymiary | Około 102,5 mm x 141,5 mm |
Waga | Około 1160 g |
Kolor | czarny |
Gdzie kupić:
2. Canon RF 24-70mm f/2.8 L IS USM
Model RF 24-70mm stanowi część zestawu trzech obiektywów, do którego należą też modele RF 15-35mm i RF 70-200mm. Ma jasną przysłonę i stabilizator obrazu oraz silnik Nano USM, który umożliwia cichą regulację ostrości.
Canon RF 24-70MM F2.8L IS USMModel RF 24-70mm stanowi część zestawu trzech obiektywów, do którego należą też modele RF 15-35mm i RF 70-200mm. Ma jasną przysłonę i stabilizator obrazu oraz silnik Nano USM, który umożliwia cichą regulację ostrości.
S...Opinie:
Dane techniczne:
Rodzaj | szerokokątny |
Ogniskowanie | zmiennoogniskowy |
Przysłona | 2.8-22 |
Ogniskowa | 24-70 mm |
średnica filtra | 82 mm |
Kąt widzenia | 84 - 34° |
Minimalna odległość ogniskowania | 0.38 m |
Bagnet | Canon RF |
Konstrukcja | 21/15 |
Wymiary | 88.5 x 125.7 mm |
Waga | 900g |
Do matrycy | Pełna klatka |
Liczba listków przysłony | 9 |
Gdzie kupić:
3. Tamron 150-500mm F/5-6.7 Di III VC VXD Sony E
Dane techniczne:
Rodzaj | teleobiektyw |
Ogniskowanie | zmiennoogniskowy |
Przysłona | 5.0-6.7 - |
Ogniskowa | 150-500 mm |
średnica filtra | 82 mm |
Kąt widzenia | 16.25 - 4.57 |
Minimalna odległość ogniskowania | 0,6 m |
Bagnet | Sony E |
Konstrukcja | 25 elementów w 16 grupach |
Wymiary | 93 x 209.6 |
Waga | 1725 g |
Stabilizacja obrazu | tak |
Do matrycy | Pełna klatka |
Przeznaczenie | lustrzanka Sony |
Liczba listków przysłony | 7 |
Skala odwzorowania | 150-500mm, f/5-6.7, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka) Sony E (APS-C), 16° 25'-4° 57', 0,6 m (150 mm)/ 1,8 m (500 mm), 1:3,1 (150 mm) /1:3,7 (500 mm), 25 elementów w 16 grupach, 7, Szybki i precyzyjny autofokus VXD, Tryb VC, który utrzymuje do 4 stopni przysłony, 82mm, Tryb VC, który utrzymuje do 4 stopni przysłony, konstrukcja odporna na wilgoć , tryb VC, który utrzymuje do 4 stopni przysłony, powłoka BBAR-G2 minimalizująca efekty flary i zjawy, w zestawie, 93 x 209.6 mm, 1.9kg, ID: 21762, EAN: 4960371006741, MFR: A057S |
Maksymalne powiększenie | x0.32 |
Autofocus | AF |
Ekwiwalent dla 35 mm | 225 - 750 |
Gdzie kupić:
Najtańsze produkty: Obiektywy, Średnica filtra: 82 mm
1. 7artisans Vision 35mm T/1.05 Sony E
Ostry, mały, wytrzymały i niewiarygodnie szybki, taki jest właśnie obiektyw filmowy 7Artisans Vision T1.05 35 mm. Został on stworzony dla przemysłu kinowego i współpracuje ze standardowymi akcesoriami do obiektywów filmowych, dzięki czemu z łatwością dopasuje się do Twojej pracy. Obiektyw posiada skale ostrości oznaczone w stopach i metrach. Maksymalna przysłona T1.05 umożliwia filmowanie z delikatnym, miękki bokehem, naturalnie wyglądającymi nieostrymi światłami, podczas gdy minimaln...
Dane techniczne:
Rodzaj | szerokokątny |
Ogniskowanie | stałoogniskowy |
Przysłona | 1.05 - 16 |
Ogniskowa | 35 mm |
średnica filtra | 82 mm |
Minimalna odległość ogniskowania | 0,37 m |
Do matrycy | APS-C |
Kolor | czarny |
Liczba listków przysłony | 12 |
2. Sigma 24-35mm f/2 DG HSM Art Nikon (OSN24-35/2 A DG HSM)
Kolejny prestiżowy produkt z już legendarnej linii ART. Jest to pierwszy na świecie szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw o zmiennej ogniskowej i stałym świetle, którego maksymalne otwarcie przesłony wynosi F/2. Producent po raz kolejny udowodnił że można wykonać jasny zmiennoogniskowy obiektyw zachowując jakość obrazu dotychczas zarezerwowaną wyłącznie dla mniej uniwersalnych obiektywów stałoogniskowych. Zapewniając bardzo dobre parametry obrazu i stałą wartość pr...
Dane techniczne:
Rodzaj | szerokokątny |
Ogniskowanie | zmiennoogniskowy |
Przysłona | 2.0 - 16 |
Ogniskowa | 24-35 mm |
średnica filtra | 82 mm |
Kąt widzenia | 84,1°-63,4° |
Minimalna odległość ogniskowania | 0,28m |
Bagnet | Nikon F |
Konstrukcja | 18/3 |
Wymiary | 87,6x122,7 mm |
Waga | 940g |
3. Tamron 150-500mm F/5-6.7 Di III VC VXD Sony E
Dane techniczne:
Rodzaj | teleobiektyw |
Ogniskowanie | zmiennoogniskowy |
Przysłona | 5.0-6.7 - |
Ogniskowa | 150-500 mm |
średnica filtra | 82 mm |
Kąt widzenia | 16.25 - 4.57 |
Minimalna odległość ogniskowania | 0,6 m |
Bagnet | Sony E |
Konstrukcja | 25 elementów w 16 grupach |
Wymiary | 93 x 209.6 |
Waga | 1725 g |
Stabilizacja obrazu | tak |
Do matrycy | Pełna klatka |
Przeznaczenie | lustrzanka Sony |
Liczba listków przysłony | 7 |
Skala odwzorowania | 150-500mm, f/5-6.7, f/22-32, Sony FE, Sony FE (pełna klatka) Sony E (APS-C), 16° 25'-4° 57', 0,6 m (150 mm)/ 1,8 m (500 mm), 1:3,1 (150 mm) /1:3,7 (500 mm), 25 elementów w 16 grupach, 7, Szybki i precyzyjny autofokus VXD, Tryb VC, który utrzymuje do 4 stopni przysłony, 82mm, Tryb VC, który utrzymuje do 4 stopni przysłony, konstrukcja odporna na wilgoć , tryb VC, który utrzymuje do 4 stopni przysłony, powłoka BBAR-G2 minimalizująca efekty flary i zjawy, w zestawie, 93 x 209.6 mm, 1.9kg, ID: 21762, EAN: 4960371006741, MFR: A057S |
Maksymalne powiększenie | x0.32 |
Autofocus | AF |
Ekwiwalent dla 35 mm | 225 - 750 |
Pentax HD FA 24-70mm f/2.8 ED SDM WR (21310): W Polsce Pentax jest marką niedocenianą a szkoda. O samym obiektywie nie będę pisał, poczytajcie testy, najlepiej zachodnie, bo różnią się co nie co od naszych. Pozdrawiam użytkowników tej marki.
Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR (JAA824DA): Świetny produkt!