Najlepsze Obiektywy Producent Tokina - Ranking TOP 20 z 2549 produktów. Średni koszt 2505 zł. Najlepszy z kategorii Obiektywy Producent Tokina to Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF, średnia cena 1695 zł (trend: stała, dostępność: 2). Ceny od 1145 zł do 4600 zł. Najtańszy: Tokina SZX 400mm F8 Reflex za 1145 zł. Najdroższy: Tokina AT-X 16-50mm f/2.8 PRO DX Nikon za 4600 zł. Najlepszy producent: Tokina.
1. Ranking TOP 20
2. Najlepsze
2.1 Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF
2.2 Tokina atx-i 11-20mm WE F2.8 CF Canon EF
2.3 Tokina ATX-I 11-16mm WE F2.8 CF Canon EF
3. Najtańsze
3.1 Tokina SZX 400mm F8 Reflex
3.2 Tokina Atx-m 33mm Sony E (8626)
3.3 Tokina SZ 8mm F2.8 Fisheye MF Fuji X
4. Porównanie TOP 3
5. Opinie
Ranking TOP 20
Najlepsze produkty: Obiektywy, Producent: Tokina
1. Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF
Tokina SZ 500mm to lustrzany teleobiektyw o stałej jasności F8. Stanowi on atrakcyjną alternatywę dla standardowej optyki o długich ogniskowych, przede wszystkim za sprawą swoich niewielkich wymiarów i wagi.
Dane techniczne:
Rodzaj | teleobiektyw lustrzany |
Ogniskowanie | stałoogniskowy |
Przysłona | 8.0 - |
Ogniskowa | 500 mm |
średnica filtra | 72 mm |
Bagnet | T |
Do matrycy | pełna klatka |
Kolor | czarny |
Autofocus | nie |
2. Tokina atx-i 11-20mm WE F2.8 CF Canon EF
Tokina ATX-i 11-20mm F2.8 CF została zaprojektowana jako ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy do aparatów typu DLSR z matrycą APS-C. Jest to obecnie jedyny na rynku, obiektyw szerokokątny z przysłoną f/2.8 do aparatów DSLR o takiej specyfikacji. Ogniskowa 11–20 mm, sprawia, że ten obiektyw jest atrakcyjnym wyborem jako uzupełnienie standardowych obiektywów zmiennoogniskowych.
Dane techniczne:
Rodzaj | Szerokokątny |
Ogniskowanie | Stałoogniskowy |
Przysłona | 2.8 - |
Bagnet | Canon EF |
Autofocus | tak |
3. Tokina ATX-I 11-16mm WE F2.8 CF Canon EF
Tokina ATX-i 11-16mm F2.8 CF została zaprojektowana jako ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy do aparatów typu DLSR z matrycą APS-C. Jest to obecnie jedyny na rynku, obiektyw szerokokątny z przysłoną f/2.8 do aparatów DSLR o takiej specyfikacji.
Dane techniczne:
Rodzaj | Szerokokątny |
Ogniskowanie | Stałoogniskowy |
Bagnet | Canon EF |
Do matrycy | APS-C |
Kolor | czarno-biały |
Najtańsze produkty: Obiektywy, Producent: Tokina
1. Tokina SZX 400mm F8 Reflex
Dane techniczne:
Rodzaj | teleobiektyw lustrzany |
Przysłona | 8.0 - |
Ogniskowa | 400 mm |
średnica filtra | - |
Autofocus | brak |
2. Tokina Atx-m 33mm Sony E (8626)
Budowa optyczna obiektywu oparta jest na 10 soczewkach, w tym jednej SD (o niskiej dyspersji). Dzięki temu obiektyw dostarcza obraz o wysokiej rozdzielczości w całym polu widzenia, zapewnia wysoki kontrast, niskie zniekształcenia i aberracje chromatyczne. Wysokiej klasy powłoki antyrefleksyjne gwarantują ponadto naturalne odwzorowanie kolorów. Zastosowanie dużej, przedniej soczewki pozwoliło konstruktorom uzyskać bardzo małe winietowanie oraz plastyczne rozmycie tła.
Zestaw zawiera dedykowany...
Dane techniczne:
Rodzaj | szerokokątny |
Ogniskowanie | stałoogniskowy |
Przysłona | 1.4-16 |
Ogniskowa | 33mm |
średnica filtra | 52 mm |
Minimalna odległość ogniskowania | 0,40 m |
Bagnet | Sony E |
Wymiary | 65x72 mm |
Waga | 285g |
Liczba listków przysłony | 9 |
3. Tokina SZ 8mm F2.8 Fisheye MF Fuji X
Tokina SZ 8mm F2.8 FISH-EYE to ultraszerokokątny obiektyw o niskiej wadze z ręcznym ustawianiem ostrości, przeznaczony wyłącznie do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Podkreślona perspektywa i unikalne zniekształcenia czynią ten obiektyw atrakcyjnym zarówno dla fotografów jak i filmowców. Obiektyw sprawdzi się idealnie w fotografii krajobrazowej, nocnej, wnętrz, architektury oraz fotografii ulicznej. Ultra szeroki kąt oraz unikalna perspektywa obiektywu z powodzeniem zostanie doceniona...
Dane techniczne:
Rodzaj | rybie oko |
Ogniskowanie | stałoogniskowy |
Przysłona | 2.8 - 22 |
Ogniskowa | 8 mm |
Minimalna odległość ogniskowania | 0,1 m |
Bagnet | Fuji X |
Waga | 280 g |
Do matrycy | APS |
Kolor | czarny |
Tokina AT-X 124 12-24mm f/4.0 PRO DX II Nikon: Świetny obiektyw szerokokątny.
Porównywałem z Tokiną 11-16 i Sigmą 10-20 f/3.5.
Obie Tokiny są bardzo podobnie optyczne, niestety 11-16 ma uboższy zakres ogniskowych i co gorsza 3 przetestowane przeze mnie egzemplarze ostrzyły fatalnie z moim Nikonem D80.
Tokina 12-24 DX II ostrzy o niebo lepiej.
Jest zdecydowanie lepsza od Sigmy 10-20 f/3.5 w narożnikach kadru (u której połączenie aberracji chromatycznej i spadku rozdzielczości powoduje że brzegi prezentują się dość słabo).
Praca pod ostre światło – jak dotąd zupełnie przyzwoita, choć przy ostrym źródle światła z boku kontrast może spadać.
Polecam
Tokina AT-X 10-17mm f/3.5-4.5 DX Fisheye Nikon: Zawsze marzyłem o takim obiektywie i JEST ! …kapitalne przerysowania i plastyka deformacji na artystycznym poziomie – poezja plastyki nienaturalnego kształtu !!!
Bałem się trochę opisów z netu o wadach optycznych przy takich ogniskowych , ale się nie potwierdziły w praniu nawet duże powiększenia wychodzą bardzo dobrze jakościowo .
Trzeba czasem kontrolować naświetlanie – nawet do 2 ch przysłon. Przerysowania także na 17 tce . Masywny granacik . Piękne efekty . Kontrastowo – zawodowo .
Choć, czasami chce się mieć proste linie … może czas pomyśleć o 11-18 ? tak bardziej statecznie ? …bo tu jest pełen ODJAZD !!!