Najlepsze Obiektywy Producent Tokina - Ranking TOP 20 z 2334 produktów. Średni koszt 2448 zł. Najlepszy z kategorii Obiektywy Producent Tokina to Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF, średnia cena 1695 zł (trend: stała, dostępność: 2). Ceny od 1133 zł do 4172 zł. Najtańszy: Tokina SZX 400mm F8 Reflex za 1133 zł. Najdroższy: Tokina Opera 50mm f/1.4 EF Nikon za 4172 zł. Najlepszy producent: Tokina.
Tokina AT-X 70-200mm f/4.0 PRO FX VCM-S Nikon (T57020003)
1 opinia
Tokina
teleobiektyw
zmiennoogniskowy
4.0 - 32
70-200 mm
67 mm
Nikon F
APS
czarny
n/a
1m
82x167.5 mm
980g
9
19/14
n/a
n/a
34.45°-12.42°
n/a
17
Tokina AT-X 17-35mm F4 PRO FX Canon
1 opinia
Tokina
n/a
zmiennoogniskowy
4.0-22
17-35 mm
82mm
Canon
n/a
n/a
n/a
0.27 m
n/a
600g
9
13/12
n/a
n/a
103°9-64°7
n/a
18
Tokina Opera 50mm f/1.4 EF Nikon
1 opinia
Tokina
n/a
stałoogniskowy
1.4
50 mm
72mm
Nikon F
n/a
n/a
AF
n/a
n/a
950g
9
15/9
n/a
n/a
47°
n/a
Najlepsze produkty: Obiektywy, Producent: Tokina
1. Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF
Tokina SZ 500mm to lustrzany teleobiektyw o stałej jasności F8. Stanowi on atrakcyjną alternatywę dla standardowej optyki o długich ogniskowych, przede wszystkim za sprawą swoich niewielkich wymiarów i wagi.
Dane techniczne:
Rodzaj
teleobiektyw lustrzany
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
8.0 -
Ogniskowa
500 mm
średnica filtra
72 mm
Bagnet
T
Do matrycy
pełna klatka
Kolor
czarny
Autofocus
nie
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 177
Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF
Ocena: 4.8/5.0 Ilość opinii: 2469
Obiektyw Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF
2. Tokina Atx-m 23mm Sony E (8625)
Tokina ATX-M 23mm F1.4 to jasny szerokokątny obiektyw będącym idealnym narzędziem dla amatorów, a także zaawansowanych fotografów. Bardzo dobrze sprawdzi się również w fotografii ulicznej, krajobrazowej oraz ujęć z małej odległości. Stała ogniskowa, kompaktowy, lekki design idealnie wpasowuje się w do kształtu współczesnych bezlusterkowców.
Zestaw zawiera dedykowany adapter do wkręcenia w obiektyw + filtr magnetyczny.
Promocja jest ograniczona do wyczerpania puli.
Dane techniczne:
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
1.4-16
Ogniskowa
23 mm
średnica filtra
52 mm
Minimalna odległość ogniskowania
0,30m
Bagnet
Sony E
Wymiary
65x72 mm
Waga
276g
Liczba listków przysłony
9
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 177
Obiektyw Tokina atx-m 23mm Sony E
Ocena: 4.8/5.0 Ilość opinii: 2469
Obiektyw Tokina atx-m 23mm Sony E
Obiektyw Tokina atx-m 23mm Sony E
3. Tokina Atx-m 56mm Sony E
Tokina ATX-M 56mm F1.4 pokrywa kąt widzenia zbliżony do 85mm na pełnej klatce. Zaprojektowany jako jeden z najpopularniejszych narzędzi optycznych stworzonych dla fotografów amatorów, ale także pół-profesjonalistów. Sprawdza się w tworzeniu portretów, portretów ulicznych, fotografii ulicznej oraz krajobrazowej.
Zestaw zawiera dedykowany adapter do wkręcenia w obiektyw + filtr magnetyczny.
Promocja jest ograniczona do wyczerpania puli.
Dane techniczne:
Rodzaj
standardowy
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
16 - 1.4
Ogniskowa
56 mm
średnica filtra
52 mm
Bagnet
Sony E
Konstrukcja
10/9
Wymiary
65x72
Waga
0.315 kg
Stabilizacja obrazu
nie
Kolor
czarny
Liczba listków przysłony
9
Skala odwzorowania
1:10
Autofocus
tak
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 177
Obiektyw Tokina atx-m 56mm Sony E
Obiektyw Tokina Atx-M 56Mm Sony E
Ocena: 4.8/5.0 Ilość opinii: 2469
Obiektyw Tokina atx-m 56mm Sony E
Najtańsze produkty: Obiektywy, Producent: Tokina
1. Tokina SZX 400mm F8 Reflex
Obiektyw Tokina SZX SUPER TELE 400MM F8 REFLEX MF Tokina SZX SUPER TELE 400MM F8 REFLEX MF to lustrzany teleobiektyw o stałej jasności F8. Stanowi on ciekawą alternatywę dla standardowej optyki o długich ogniskowych, przede wszystkim za sprawą swoich niewielkich wymiarów i wagi. W dzisiejszych czasach fotografowie coraz większą uwagę przykładają do jak największej poręczności sprzętu którego używają. Nowy obiektyw Japońskiego producenta adresowany jest przede wszystkim do tej grupy docelowej....
Dane techniczne:
Rodzaj
teleobiektyw lustrzany
Przysłona
8.0 -
Ogniskowa
400 mm
średnica filtra
-
Autofocus
brak
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Tokina SZX 400mm F8 MF mocowanie T
2. Tokina Atx-m 33mm Sony E (8626)
Budowa optyczna obiektywu oparta jest na 10 soczewkach, w tym jednej SD (o niskiej dyspersji). Dzięki temu obiektyw dostarcza obraz o wysokiej rozdzielczości w całym polu widzenia, zapewnia wysoki kontrast, niskie zniekształcenia i aberracje chromatyczne. Wysokiej klasy powłoki antyrefleksyjne gwarantują ponadto naturalne odwzorowanie kolorów. Zastosowanie dużej, przedniej soczewki pozwoliło konstruktorom uzyskać bardzo małe winietowanie oraz plastyczne rozmycie tła.
Zestaw zawiera dedykowany...
Dane techniczne:
Rodzaj
szerokokątny
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
1.4-16
Ogniskowa
33mm
średnica filtra
52 mm
Minimalna odległość ogniskowania
0,40 m
Bagnet
Sony E
Wymiary
65x72 mm
Waga
285g
Liczba listków przysłony
9
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 177
Obiektyw Tokina atx-m 33mm Sony E
Obiektyw Tokina Atx-M 33Mm Sony E
Ocena: 4.8/5.0 Ilość opinii: 2469
Obiektyw Tokina atx-m 33mm Sony E
3. Tokina Atx-m 56mm Sony E
Tokina ATX-M 56mm F1.4 pokrywa kąt widzenia zbliżony do 85mm na pełnej klatce. Zaprojektowany jako jeden z najpopularniejszych narzędzi optycznych stworzonych dla fotografów amatorów, ale także pół-profesjonalistów. Sprawdza się w tworzeniu portretów, portretów ulicznych, fotografii ulicznej oraz krajobrazowej.
Zestaw zawiera dedykowany adapter do wkręcenia w obiektyw + filtr magnetyczny.
Promocja jest ograniczona do wyczerpania puli.
Dane techniczne:
Rodzaj
standardowy
Ogniskowanie
stałoogniskowy
Przysłona
16 - 1.4
Ogniskowa
56 mm
średnica filtra
52 mm
Bagnet
Sony E
Konstrukcja
10/9
Wymiary
65x72
Waga
0.315 kg
Stabilizacja obrazu
nie
Kolor
czarny
Liczba listków przysłony
9
Skala odwzorowania
1:10
Autofocus
tak
Gdzie kupić:
Sklep
Nazwa
Cena
Ilość opinii: 177
Obiektyw Tokina atx-m 56mm Sony E
Obiektyw Tokina Atx-M 56Mm Sony E
Ocena: 4.8/5.0 Ilość opinii: 2469
Obiektyw Tokina atx-m 56mm Sony E
Porównanie TOP 3
Tokina SZ 500mm F8 Reflex MF
Tokina Atx-m 23mm Sony E (8625)
Tokina Atx-m 56mm Sony E
Cena
Producent
Tokina
Tokina
Tokina
Rodzaj
teleobiektyw lustrzany
n/a
standardowy
Ogniskowanie
stałoogniskowy
stałoogniskowy
stałoogniskowy
Przysłona
8.0 -
1.4-16
16 - 1.4
Ogniskowa
500 mm
23 mm
56 mm
średnica filtra
72 mm
52 mm
52 mm
Bagnet
T
Sony E
Sony E
Do matrycy
pełna klatka
n/a
n/a
Kolor
czarny
n/a
czarny
Autofocus
nie
n/a
tak
Minimalna odległość ogniskowania
n/a
0,30m
n/a
Wymiary
n/a
65x72 mm
65x72
Waga
n/a
276g
0.315 kg
Liczba listków przysłony
n/a
9
9
Konstrukcja
n/a
n/a
10/9
Stabilizacja obrazu
n/a
n/a
nie
Skala odwzorowania
n/a
n/a
1:10
Obiektywy, Producent: Tokina - Opinie
Redfax
Tokina AT-X 124 12-24mm f/4.0 PRO DX II Nikon: Świetny obiektyw szerokokątny. Porównywałem z Tokiną 11-16 i Sigmą 10-20 f/3.5. Obie Tokiny są bardzo podobnie optyczne, niestety 11-16 ma uboższy zakres ogniskowych i co gorsza 3 przetestowane przeze mnie egzemplarze ostrzyły fatalnie z moim Nikonem D80. Tokina 12-24 DX II ostrzy o niebo lepiej. Jest zdecydowanie lepsza od Sigmy 10-20 f/3.5 w narożnikach kadru (u której połączenie aberracji chromatycznej i spadku rozdzielczości powoduje że brzegi prezentują się dość słabo). Praca pod ostre światło – jak dotąd zupełnie przyzwoita, choć przy ostrym źródle światła z boku kontrast może spadać. Polecam
Tokina AT-X 10-17mm f/3.5-4.5 DX Fisheye Nikon: Zawsze marzyłem o takim obiektywie i JEST ! …kapitalne przerysowania i plastyka deformacji na artystycznym poziomie – poezja plastyki nienaturalnego kształtu !!! Bałem się trochę opisów z netu o wadach optycznych przy takich ogniskowych , ale się nie potwierdziły w praniu nawet duże powiększenia wychodzą bardzo dobrze jakościowo . Trzeba czasem kontrolować naświetlanie – nawet do 2 ch przysłon. Przerysowania także na 17 tce . Masywny granacik . Piękne efekty . Kontrastowo – zawodowo . Choć, czasami chce się mieć proste linie … może czas pomyśleć o 11-18 ? tak bardziej statecznie ? …bo tu jest pełen ODJAZD !!!
Tokina AT-X 124 12-24mm f/4.0 PRO DX II Nikon: Świetny obiektyw szerokokątny.
Porównywałem z Tokiną 11-16 i Sigmą 10-20 f/3.5.
Obie Tokiny są bardzo podobnie optyczne, niestety 11-16 ma uboższy zakres ogniskowych i co gorsza 3 przetestowane przeze mnie egzemplarze ostrzyły fatalnie z moim Nikonem D80.
Tokina 12-24 DX II ostrzy o niebo lepiej.
Jest zdecydowanie lepsza od Sigmy 10-20 f/3.5 w narożnikach kadru (u której połączenie aberracji chromatycznej i spadku rozdzielczości powoduje że brzegi prezentują się dość słabo).
Praca pod ostre światło – jak dotąd zupełnie przyzwoita, choć przy ostrym źródle światła z boku kontrast może spadać.
Polecam
Tokina AT-X 10-17mm f/3.5-4.5 DX Fisheye Nikon: Zawsze marzyłem o takim obiektywie i JEST ! …kapitalne przerysowania i plastyka deformacji na artystycznym poziomie – poezja plastyki nienaturalnego kształtu !!!
Bałem się trochę opisów z netu o wadach optycznych przy takich ogniskowych , ale się nie potwierdziły w praniu nawet duże powiększenia wychodzą bardzo dobrze jakościowo .
Trzeba czasem kontrolować naświetlanie – nawet do 2 ch przysłon. Przerysowania także na 17 tce . Masywny granacik . Piękne efekty . Kontrastowo – zawodowo .
Choć, czasami chce się mieć proste linie … może czas pomyśleć o 11-18 ? tak bardziej statecznie ? …bo tu jest pełen ODJAZD !!!