Najlepsze Konwertery fotograficzne Rodzaj szerokokątne - Ranking TOP 20 z 93 produktów. Średni koszt 544 zł. Najlepszy z kategorii Konwertery fotograficzne Rodzaj szerokokątne to Sony SEL057FEC, średnia cena 1199 zł (trend: stała, dostępność: 1). Ceny od 67 zł do 1199 zł. Najtańszy: Raynox QC-505 za 67 zł. Najdroższy: Sony SEL057FEC za 1199 zł. Najlepszy producent: King.
1. Ranking TOP 20
2. Najlepsze
2.1 Sony SEL057FEC
2.2 King F-130
2.3 King PCW 07
3. Najtańsze
3.1 Raynox QC-505
3.2 Raynox QC-707
3.3 King NT-25
4. Porównanie TOP 3
5. Opinie
Ranking TOP 20
Najlepsze produkty: Konwertery fotograficzne, Rodzaj: szerokokątne
1. Sony SEL057FEC
Dane techniczne:
Rodzaj | konwerter szerokokątny |
2. King F-130
Konwerter szerokokątny King F-130 0,38x (rzeczywisty współczynnik tego konwertera to ok 0,45x), gwint na jaki się nakręca ten konwerter to 52 mm. W większości aparatów , aby go zamontować należy użyć tulejki , które są również dostępne w naszym sklepie. Można go stosować zarówno do aparatów cyfrowych i kamer video. Jest idealną propozycją dla osób pragnących zwiększyć możliwości swojego aparatu za niewielkie pieniądze. Konwerter można rozkręcić i w te...
Dane techniczne:
Rodzaj | konwerter szerokokątny 0.45x |
3. King PCW 07
Konwerter o współczynniku 0,7x zwiększa pole widzenia o około 40%. Produkt pochodzi z nowej generacji konwerterów firmy KING przeznaczonej do lustrzanek i wysokiej klasy kamer video. Średnica mocowania wynosi 72mm, ale może być stosowany na inne średnice (49mm, 52mm, 55mm, 58mm, 62mm, 67mm, 72mm, 77mm) poprzez pierścień redukcyjny, który można również u nas kupić. Konwerter posiada wielopowłokowe warstwy antyrefleksyjne. W przeciwieństwie do innych tanich ko...
Dane techniczne:
Rodzaj | konwerter szerokokątny 0.7x |
średnica | 72 mm |
Najtańsze produkty: Konwertery fotograficzne, Rodzaj: szerokokątne
1. Raynox QC-505
QC-505 to wyprodukowany w Japoni szerokokątny konwerter do kamer wideo. Pozwala m.in. filmować w ciasnych pomieszczeniach, w których standardowy obiektyw nie pozwalał objąć całej sceny. QC-505 to konwerter o współczynniku 0,5x. Oznacza to umiarkowane poszerzenie filmowanego kadru. Przykładowo obiektyw o ogniskowej 50mm z zamontowanym QC-505 daje taki obraz jak obiektyw 25mm. QC-505 jest rozwiązaniem dla każdego, kto choć raz nie mógł objąć kadrem całej filmowanej sceny...
Opinie:
Dane techniczne:
Rodzaj | konwerter szerokokątny snap-on 0.5x |
średnica | 27-37 mm |
2. Raynox QC-707
QC-707 to wyprodukowany w Japonii umiarkowany szerokokątny konwerter do kamer wideo. Pozwala m.in. filmować w ciasnych pomieszczeniach, w których standardowy obiektyw nie pozwalał objąć całej sceny. QC-707 to konwerter o współczynniku 0,7x. Oznacza to zauważalne poszerzenie filmowanego kadru z zachowaniem niemal nienaruszonej geometrii. Przykładowo obiektyw o ogniskowej 50mm z zamontowanym QC-707 daje taki obraz jak obiektyw 35mm. QC-707 jest rozwiązaniem dla każdego, ...
Dane techniczne:
Rodzaj | konwerter szerokokątny snap-on 0.7x |
średnica | 27-37 mm |
3. King NT-25
Telekonwerter King NT 25 tele o współczynniku 2x. Konwerter został wyposażony w gwint mocowania 25mm (Sony DCR HC20/HC30/HC40, DCR-PC109 oraz innych z gwintem 25mm). Konwerter jest bardzo mały i lekki dzięki czemu nie zwiększa znacząco gabarytów kamery. Konwerter posiada z przodu gwint w rozmiarze 43mm służący do montażu dodatkowych filtrów, osłon przeciwsłonecznych itp. Jest idealną propozycją dla osób pragnących zwiększyć możliwości swojej kamer...
Dane techniczne:
Rodzaj | konwerter szerokokątny 0.45x |
Współpracuje z | Sony DCR-HC20, DCR-HC30, DCR-HC40, DCR-PC109 i inne |
średnica | 25 mm |
Olympus FCON-T01: polecam
King F-130: Mam dwa aparaty: cyfraka Panasonic FZ7 i lustro analogowe Canon Rebel G. Z pierwszym konwerter spisuje sie w miare poprawnie – znieksztalcenia beczkowe sa na ok. 1/5 zdjecia. Natomiast z Canonem dramat – znieksztalcenia zajmuja 2/3 zdjecia! W zwiazku ze swoja wielkoscia, konwerter nie moze poprawnie wspolpracowac z wbudowana lampa blyskowa (na zdjeciu na dole pojawia sie jego cien). Kokluzja:
1. Do Canona musze zatem kupic obiektyw szerokokatny; FZ7 jest zas kompaktem, wiec nic poza ewentualnie kupieniem innego konwertera nie moge zrobic, jestem skazany na Kinga 130;
2. Plusem jest cena,
3. ale niestety jest wyraznym wyznacznikiem jego jakosci (mysle tu o optyce, a nie o samym wykonaniu, bo to jest naprawde w porzadku)… Moim zdaniem, sa to pieniadze wyrzucone w bloto – lepiej dorzucic kilka zlotych wiecej i kupic cos innego (Raynox? Canon?)